© 2019 Altanea Clinic

CENÍK LÉČBY

Cení je rozdělen na komplexní spinální rehabilitaci a fyzioterapeutické služby.

Pro nejlepší výsledek léčby je nutné dodržovat časový plán terapií, který je podrobně vysvětlen při vstupní konzultaci

CENÍK LÉČBY

Ceník je rozdělen na komplexní spinální rehabilitaci a fyzioterapeutické služby.

CENÍK
Komplexní spinální rehabilitace

Komplexní terapie zaměřená na odstranění bolestí zad, jejíž příčinou jsou především nezánětlivé degenerativní onemocnění páteře a plotének. Využíváme nejefektivnější zdravotnické přístroje pro fyzikální terapii, které kombinujeme v rámci jedné terapie.

Pro každého klienta se nastavuje rehabilitační plán individuálně, dle jeho časových možností a stavu, avšak pro základní přehled nabízíme dva druhy plánu:

Pro akutní stavy

Pro akutní stavy je doporučen intenzivní rehabilitační plán, který je podrobně vysvětlen při vstupní konzultaci. V prvních týdnech rehabilitačního plánu jse dochází až 4x týdně na terapii, postupně se intenzita snižuje.

Pro chronické stavy

U pacientů, jejichž stav je dlouhodobý a bolesti nejsou akutního charakteru, se přechází na méně intenzivní, ale časově delší rehabilitační plán. I přesto je potřeba, aby klient aspoň 1x týdně docházel na terapii.

Co vše je v ceně zahrnuto:
  • vstupní, kontrolní a výstupní vyšetření lékařem

• vstupní a výstupní magnetická rezonance léčené oblasti páteře

• porovnání výsledků magnetické rezonance

• vstupní vyšetření krve

• vstupní, kontrolní a výstupní vyšetření fyzioterapeutem

• zařazovací analýza a nastavení regeneračního plánu

• 3 - 5 měsíců (12 - 20 týdnů) komplexní spinální rehabilitace (až 42 terapií) dle časových možností pacienta

• průběžné konzultace ohledně regeneračních postupů

• fyzioterapeutické služby včetně konzultace

• vypracování pravidelných měsíčních lékařských zpráv

• vypracování výstupní komparativní zprávy

• předpis léčiv

• měření laktátu jednorázově i zátěžově (v případě potřeby)

• poradenství zaměřené na zdravý životní styl a výživu

Základní balíček je vytvořen na základě dlouhodobého sledování pacientů a představuje komplexní spinální rehabilitační plán, který je pro akutní případy nastaven na 3 měsíce terapií, program je velmi intenzivní a v počátku časově náročný. U chronických stavů je časový úsek prodloužen až na 4 - 5 měsíců na základě vyšetření.

V některých případech na základě vyšetření lékařem a z výsledků MR je nutné tento balíček rozšířit o více terapií či prodloužit délku základní léčby. Je to z toho důvodu, že stav každého klienta je individuální a v pokročilejších stádiích degenerativního onemocnění páteře je nutné volit intenzivnější léčbu. Po ukončení hlavního a intenzivního bloku terapií budete pravidelně docházet na kontrolní vyšetření a terapie pro udržení dosažených výsledků. Vše je s Vámi dopředu konzultováno ošetřujícím lékařem.

Fyzioterapeutické služby

Služby nabízené v rámci pooperačních a poúrazových stavů. Případně pro ty, které dlouhodobě trápí bolesti kloubů, zad či hlavy atd. Kombinujeme více metod v jedné terapii, skladbu metod určuje fyzioterapeut na základě vyšetření pohybového aparátu. Díky tomu nemusíte za každou službu platit zvlášť, ale máte vše zahrnuto v jedné terapii, tak aby co nejrychleji došlo k úlevě od bolesti.

Dostupné metody:
  • individuální terapie s fyzioterapeutem

• komplexní diagnostika těla (kineziologický rozbor - cca 30 min, tento čas není započítán do terapie)

• aplikace laseroterapie

• aplikace terapie suchou jehlou

• aplikace funkčního tapu (kinesiotaping)

• manuální fyzioterapie (dle vyšetření) - mobilizace, manipulace, měkké techniky

• klasická masáž (dle vyšetření)

• cvičení s pomůckami (balanční deska, thera-band, gymnastický míč)

• měření laktátové křivky v průběhu cvičení

logo-altanea.png